2 dagen voor vertrek! - Reisverslag uit Barneveld, Nederland van Natasha Bosma - WaarBenJij.nu 2 dagen voor vertrek! - Reisverslag uit Barneveld, Nederland van Natasha Bosma - WaarBenJij.nu

2 dagen voor vertrek!

Door: Natasha

Blijf op de hoogte en volg Natasha

31 Januari 2015 | Nederland, Barneveld

Lieve allemaal,

Over twee dagen is het dan eindelijk zo ver: onze grote reis gaat beginnen!
De afgelopen week zijn we nog heel druk geweest met de laatste dingen kopen en regelen, maar nu zijn we eindelijk bijna klaar. Alleen de backpack moet nog ingepakt worden, wat nog een hele opgave is, want zoveel past er niet in :)

Maandag middag om 13.20 zal ons vliegtuig vanaf Schiphol vertrekken, op naar Bangkok!
We zullen een maand in Thailand blijven, waar we eerst naar het noorden reizen (Ayutthaya en Chiang Mai) en vervolgens gaan we naar het zuiden van Thailand. Daar gaan we een duikcursus doen, een beetje van eiland naar eiland hoppen en lekker relaxen op de mooie strandjes (op dit moment is gemiddeld 34 graden in Thailand!)

Begin maart zullen we via Taipei (waar we drie dagen blijven) naar Sydney vliegen. Na een paar dagen in Sydney, zullen we met een campertje in zes weken van Sydney, eerst via Melbourne en Adelaide, en daarna via de oostkust, naar Cairns rijden.
Daarna zijn we vijf weken in Nieuw Zeeland, waar we ook een camper hebben gehuurd.

Eind mei vliegen we van Nieuw Zeeland naar de Cook Eilanden (een eilandengroep in de buurt bij Fiji), waar we bijna twee weken blijven en onze laatste bestemming is Los Angeles. Ook hier hebben we een camper gehuurd en in ongeveer drie weken gaan we de westkust van de VS verkennen.

Op 1 juli zijn we weer terug in Amsterdam. Het belooft een super mooie reis te worden, we hebben er ontzettend veel zin in!
We zullen jullie via deze blog op de hoogte houden van al onze avonturen :)

Liefs, Ivar en Natasha

• 31 Januari 2015 - 13:14

Saskia:

veel plezier!

• 31 Januari 2015 - 14:10

Janneke :

Lieve Natasha en Ivar
    Ga ontzettend genieten!!!!!
    Heel veel plezier gewenst!
    Liefs Jan en Janneke

• 31 Januari 2015 - 14:17

Mieke:

Hoi,
    Veel plezier, geniet van alles en doe voorzichtig.
    Een hele dikke kus voor jullie allebei.
    Mieke.

• 31 Januari 2015 - 15:26

Bert Huisman:

Kan ik niet stiekum mee?

• 31 Januari 2015 - 15:38

Joëlle :

Super tof! Klinkt als een super toffe ervaring. Geniet, en safe travels!

• 31 Januari 2015 - 17:18

Anja En Cees:

echt aftellen nu. En heel lastig om in te pakken!!

• 31 Januari 2015 - 17:33

Mijntje:

Geweldig! Wat heerlijk voor jullie dat jullie dit kunnen doen!

• 31 Januari 2015 - 18:04

Danielle En Ralf:

Lieve Natas & Ivar

Dream it, Wish it, Do it! Deze uitspraak is
    jullie op het lijf geschreven!
    Wat jullie gaan het nu toch echt DOEN!
    Beleven en Genieten van alles wat jullie mee mogen
    maken!

Heel veel plezier!

Veel liefs!
    Ralf en Daan!

• 31 Januari 2015 - 20:22

Emilie, Robert & Mees:

Het is nu bijna zover! Veel plezier saampjes!
    Xx

• 01 Februari 2015 - 18:21

Tante Nel:

Ik wens jullie een fantastische reis.
    En een goeie vlucht.
    Tante Nel.

• 02 Februari 2015 - 07:46

Daniëlla:

Een hele mooie reis gewenst! Maak er een onvergetelijke tijd van samen. Jaloers! :))

Liefs, Roy&Daniëlla

• 02 Februari 2015 - 21:59

Jantine:

Inmiddels is jullie reis begonnen. Heel veel genieten en ons een beetje mee laten genieten. X

• 09 Februari 2015 - 07:55

Maarten :

Leuk geschreven en wat maken jullie nu al gave dingen mee. Geniet er van!
    Groetjes Maarten